Jag vill alltid älska<3<3<3

Ingen förstår vart du blev av,tror du fann en dörr,som du alltid,gjorde,ingen konflikt nä du hittade alltid ny dörr gå ut i.Den dörr du fann var till äpplegården,till änglarna som  ska visa dig allr,hjälpa stötta dig,livets skede.Och se dig le o lirra med
bollen.   OH om jag bara kunde få se dig le igen o se dig lirra boll,.Det är dig jag älskar ,älskar dig.Ingen är vackre än du ,har himmelsklädnad nu du som är mammas sorg o skratt, jag ber i natt:  När hör vita vingars sus, bes att två änglar tar ditt ljus ner till min mardröms  mörka hus!!     Jag vill alltid Älska dig, jag ska aldrig glömma!!!!En gång ska tystnad ge upp för min glädje för dig som var min son,Få ny kraft att börja le o leva......Men tiden får ta den tid det tar,för du r den finnaste ja vet,din syster din är en guda gåva ,.....Kämpar på ,men har det inte så lätt i heller,tänk om du hade funnits där stöttat henne,du hade varit en toppen bror.Ingen älskar  dig som vi i familjen,du hade blivit en lyssande fotbollsproffs du dribblade bort allt..Du finns för alltid i vårt hjärta,vännen<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 17:23:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0