Livet om fotbollen,steget

För Philip kretsade de senare åren i livet kring fotbollen.Han var en juste spelare,en god medspelare,han bidrog till god laganda.Där på fotbollsplanen fick han också sluta sin livsmatch.               Där gjorde han det stora hoppet--- hoppet till äppledalen---där gick han ur tiden in i evigheten för att möta Gud som alltid har funnits med honom.Där visar Gud honom den gröna  sommarängen,den fulländande gräsplanen.Där får Philip spela fotboll tillsammans med änglarna och andra fotbollsfantaster.Där känner glädjen inga gränser----spelglädjen är fullkomlig.Han var en lirare kunde trixa med bllen,så alla bara skrattade.Men han hade bollen i stället för nallen sen han var liten,sen har han en far som älskar fotboll också,så det blev mycke fotboll.Ja o hans syster Ida fick vara med om hemmalaget spelade,om vi ville men det gjorde vi inte.Utan vi var hemma eller så shoppa vi.Men när hemma laget spelade mot hbg,så satt vi med,hade helt gäng fotbollsdårar hemma.Det var då det blev 6-2 till BOIS.Philips fotbollskompis pappa tryckte upp tröjor på 6-2 som de hade på sig,när de spelade mot hbg.När de gjorde mål så drog de upp tröjorna ,så stod  6-2,det glömmer man inte,se deras glädje,sammarbete o laganda.Där var alltid så härlig stämning med föräldrar o barn.Det var så roligt hänga med o se de spela .Så det har man alltid i minnet,han var en gudagåva på fotboll,han hade blivit nått stort om inte läkaren,gjort fel......Saknar han så,vår underbara son.Men vi har dottern kvar som vi är väldigt rädd om älskar ,får ju inte glömma henne.I chocken glömde man henne tyvärr.men när man väl landat något så när,så får hon all kärlek av mig.Barnen är ju en stor bit av sig själv som man ska vara rädd om.Älska sina barn o lära sig förstå dom<3<3<3Din mamma,lilla syster hälsar,krammmmmmmmiiiiissssss<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Marie-anne Thörnström

Hej jag beklagar av hela mitt hjärta förlusten av din son. Jag miste min son Marcus för 5 år och 10 månader sen. Det är fel turordning . vi föräldrar skall inte begrava våra barn det skall vara de som ska begrav oss. jag har en blogg på metro och en minnessida över min Vackra Marcus som jag saknar i varje andetag kram från marie-anne mamma till marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad

http://www.tillminneavmarcus.dinstudio.se/

Postat av: Mimmi/ Theos mamma 95-06

Hej

Jag gick direkt in på din sida efter din kommentar.

Jag kan bara säga att det gör så ont i mig att du mist din son, vi som upplevt den smärta vet att livet aldrig mer blir detsamma.

Jag längtar efter Theo så det gör fysiskt ont i hela mig, varje sekund, minut och dag.

Sänder dig många varma kramar som känns/mimmi

Mamma till Theo som jag älskar till slutet av evigheten.

2008-08-29 @ 17:22:05
Postat av: Khadir

Jag är verkligen ledsen och rörd av din text. Som nybliven pappa hade jag inte kunnat gå vidare om mina barn dött.



Jag hoppas du har styrka nog att gå vidare

mvh

2010-01-26 @ 03:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0